Steeds meer bedrijven maken gebruik van onze diensten en laten een kerstmarkt organiseren voor de medewerkers. De meeste bedrijven vervangen het kerstpakket voor dit gezellige en onvergetelijke (drive-in) kerstevent. Medewerkers kiezen uit leuke kadootjes bij verschillende kraampjes onder het genot van een drankje en een hapje. Elk kraampje heeft zijn eigen producten en aanbod, waardoor de bezoekers ook ruime keuzemogelijkheden hebben. Kraampjes met verzorgingsproducten, lekkernijen, reisartikelen of bakspullen. Kortom, voor ieder wat wils een mooi kerstgeschenk. Of uw medewerkers nu man of vrouw zijn, jong of oud, een kerstmarkt organiseren bij uw bedrijf is gegarandeerd een succes! Maar houd er wel rekening mee dat bij het organiseren van een kerstevent veel komt kijken. Graag nemen wij dit voor jullie uit handen, zodat jullie je kunnen focussen op de afsluiting van het jaar.
Maak een afspraakBij de organisatie van een dergelijk event voor uw bedrijf komt veel kijken. Het is tenslotte ook een event voor het hele bedrijf. Medewerkers kunnen op de markt zelf hun kerstpakket samenstellen, maar wist u dat dit op verschillende manieren mogelijk is? Een van de manieren is een muntjessysteem. Medewerkers krijgen een aantal muntjes die passend zijn bij het budget. Deze muntjes kunnen ze besteden bij de kraampjes. Ieder product is een aantal muntjes waard. Een andere manier is dat de medewerkers één product op de kerstmarkt mogen uitzoeken. Kortom, er zijn tal van mogelijkheden bij het organiseren van een kerstmarkt.
Is jullie interesse gewekt, neem dan contact op door het formulier op deze pagina in te vullen. Kerstpakket Online informeert u graag over de mogelijkheden. Laat u vooraf goed informeren en adviseren en creëer samen een onvergetelijk event. Liever bellen of mailen. Neem dan contact op met de klantenservice via 085 301 2255 of stuur een email naar service@kerstpakketonline.nl. Wij zijn bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.
Maak een afspraakJazeker, wij zijn specialist in het organiseren van B2B kerstmarkten voor het personeel (zowel met kraampjes als een Drive Thru event). Vul het formulier in op onze website en wij nemen spoedig contact met u op voor het bespreken van alle mogelijkheden.Wat zijn de kosten voor het opzetten van een kerstmarkt voor bedrijven?
De kosten worden bepaald door de omvang en de gehele insteek van de kerstmarkt. Zaken waar rekening mee gehouden dient te worden zijn onder andere de catering en de muziek. Graag brengen wij alles voor jullie in kaart middels een offerte. Neem contact met ons op.
Dit is geheel afhankelijk van jullie wens. Wij bieden deze service aan in Nederland en Belgie. De markt kan plaatsvinden op de bedrijfslocatie of bij een externe horeca gelegenheid. Wij organiseren een markt met leuke kraampjes of een onvergetelijke Drive Thru variant.
Aangezien het organisatorisch een behoorlijke klus is, nemen wij enkel orders aan vanaf 1000 medewerkers. Voldoet u aan deze voorwaarden, dan komen wij graag in contact met u zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
We waren dit jaar aan de late kant, maar de medewerker van Kerstpakket Online heeft ons keurig geholpen waardoor we niet met lege handen kwamen te staan. De kerstpakketten zijn keurig optijd geleverd en zagen er fantastisch uit. Volgend jaar kom ik zeker weer bij jullie terug.
De keuze is zo groot, dat we enorm blij waren met de handige filters. Met enkele muisklikken hadden we een mooie selectie van de thema's die we als bedrijf voor ogen hadden. Het bestellen van de kerstpakketten ging eenvoudig en vlot via de site. Erg gebruiksvriendelijk allemaal. Ga zo door!
We hebben gebruik gemaakt van de maatwerk mogelijkheden en dit met volle tevredenheid. Al onze 250 medewerkers waren zeer enthousiast en tevens verrast met de mooie inhoud. Het gepersonaliseerde kerstkaartje in de doos zorgde voor het totaalplaatje. Kerstpakket Online is een klant rijker, want wij komen volgend jaar zeker weer terug!
Een ogenblik geduld a.u.b...